You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים א' - צפו בוידאו, מכבי נתניה שומרת על עליונות
קבוצה שמחה. שחקני קבוצת ילדים א' של מכבי נתניה (צילום מטעם הקבוצה)

ילדים א' - צפו בוידאו, מכבי נתניה שומרת על עליונות

דרג 1 - מחזור 18: הקבוצה מהשרון שומרת על מאזן הצלחה גבוה עם ניצחון 0:1 על קבוצת "צו פיוס" של מכבי עמישב פ"ת. וידאו עם שער הניצחון, בכתבה זו

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

משחקי המחזור ה-18 בליגת דרג 1 יצאו אתמול לדרך במשחק שבו אירחה קבוצת "צו פיוס" של מכבי עמישב פ"ת את מכבי נתניה - מהקבוצות המצליחות ביותר בליגה. עמישב, שעושה עונה מוצלחת ומביאה כבוד רב למועדון שהיא מייצגת, היוותה יריבה עיקשת ולא עשתה למכבי נתניה חיים קלים. האורחים מהשרון התקשו למצוא את הרשת של הקבוצה הקבוצה הביתית, אך בדקה ה-60 יובל דרוקר חדר לרחבה והוציא מסירת רוחב לעברו של נועם סגל, שהשתלט על הכדור ובעט לרשת וסלל את דרכה של מכבי נתניה לניצחון 0:1. את השער תוכלו לראות בסרטון הוידאו שבהמשך הכתבה.

יובל עקיבא, מאמן הקבוצה המנצחת, אמר בסיום: "משחק לא קל מול יריבה עיקשת. הגענו להרבה מצבים שלא תורגמו לשערים, אבל לבסוף הצלחנו להבקיע שער אחד בשלב מתקדם של המשחק ואנחנו שמחים על הניצחון".

יובל עקיבא משתף בגורמים להצלחת קבוצתו: "חדר הלבשה מגובש, תלכיד מצוין של שחקנים שעובדים קשה בכל אימון ובכל משחק. המטרה שלנו שכל אימון וכל משחק יהיה טוב יותר מזה שקדם לו. המטרות שלנו להמשך ליצור גרעין טוב לעונה הבאה בשנתון נערים ג על ולסיים את העונה בצורה כמה שיותר טובה וחיובית".

במחזור הבא מכבי נתניה תארח את מ.ס קרית ים, בעוד שמכבי עמישב תתארח לא רחוק משם אצל הפועל חדרה.


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...